Eerste zonnige blog

Standaard

Het is zonnig…..zo voel ik me ook, maar anderzijds is mijn gewicht alles behalve zonnig.
Voordat ik over mijn gewicht begin wil ik even zeggen dat het een bevrijding is mijn eerste bewuste blog te schrijven. Why? Ik heb al heel lang voornemens om mijn gedachtegang te schrijven en deze te delen met hen die deze willen ontvangen. Ik doe dit in de eerste plaats voor mezelf en in de tweede plaats is het mooi om te weten dat een ander iets heeft aan geschreven of gesproken woorden.
Ik schrijf al sinds mijn 11e levensjaar actief; gedichten en korte verhalen. Ook schreef ik al eerder columns. Tot nog toe heb ik niet veel gedaan met mijn geschreven woorden. Why not? Dat heeft meer te maken met onzekerheden die nog steeds aanwezig zijn, maar die zo onnodig zijn. I know I got the skills but still I doubt myself and my skills.
Anyhow….ik ben blij dat ik deze stap heb genomen.
Ik ben blij dat ik daadwerkelijk mijn eerste blog schrijf. Waar het naar toe zal leiden weet ik niet, maar ik geniet van dit moment evenals ik geniet van de zon die op deze winterdag op mijn lijf schijnt.
Oja, ik zou het over mijn gewicht hebben hè?
Toch maar niet….ik zal trachten vandaag weer een bezoek te brengen aan de sportschool.
To be continued!
Deze cosmopolitan kapelka gaat verder vliegen…..

20140313-142535.jpg

»

  1. Pingback: Eerste zonnige blog | Cosmopolitan Kapelka

Zeg het maar

